Milijarda prema Sisku

Bez autora
Jul 23 2013

Milijarda kuna ulaže se u sisački kraj. Razvoj nekad jakog industrijskoga grada, danas gospodarski zaostalog, trebala bi potaknuti rekonstrukcija željezničkog koridora, tzv. sisačkog pravca. Na pruzi prema Sisku sve se praši. Radnici i teška mehanizacija raštrkani su na desetak gradilišta. Obnavljaju se tračnice, modernizira signalizacija, grade nadvožnjaci, popravljaju mostovi. Do polovine iduće godine u ovaj smjer uložit će se gotovo milijarda kuna nakon čega će vlakovi između Siska i Zagreba moći juriti i 140 kilometara na sat. Vrijeme vožnje bit će smanjeno sa 60 na 30 minuta, što znači da je to vidljivo i da je to ostvarivo, a i sami znate da je politika vlade ulaganje u željeznice. Prioriteti su koridori između Mađarske i Jadrana te Slovenije i Srbije. A baš na tom tzv. savskom pravcu ovi se radovi nameću kao slamka spasa za Slavoniju. Ulaganje u sisački smjer dio je strategije brzog povezivanja naših velikih gradova Splita, Rijeke i Zagreba s okolicom.

Milijarda prema SiskuMilijarda kuna ulaže se u sisački kraj. Razvoj nekad jakog industrijskoga grada, danas gospodarski zaostalog, trebala bi potaknuti rekonstrukcija željezničkog koridora, tzv. sisačkog pravca.

Na pruzi prema Sisku sve se praši. Radnici i teška mehanizacija raštrkani su na desetak gradilišta. Obnavljaju se tračnice, modernizira signalizacija, grade nadvožnjaci, popravljaju mostovi. Do polovine iduće godine u ovaj smjer uložit će se gotovo milijarda kuna nakon čega će vlakovi između Siska i Zagreba moći juriti i 140 kilometara na sat.

Vrijeme vožnje bit će smanjeno sa 60 na 30 minuta, što znači da je to vidljivo i da je to ostvarivo, a i sami znate da je politika vlade ulaganje u željeznice, objasnio je Siniša Hajdaš Dončić, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture.

Ministar podsjeća da su prioriteti koridori između Mađarske i Jadrana te Slovenije i Srbije. A baš na tom  tzv. savskom  pravcu ovi se radovi nameću kao slamka spasa za Slavoniju. Ulaganje u sisački smjer dio je strategije brzog povezivanja naših velikih gradova Splita, Rijeke i Zagreba s okolicom.

U jednom djelu željeznički prijevoz može preuzeti ulogu tramvaja u spajanju gradova ili gradića koji su udaljeni 15-ak kilometara. Ta ulaganja su apsolutno opravdana, rekao je ministar Hajdaš Dončić.

Gdje nema dovoljno putnika, podsjeća ministar, vlakove će zamijeniti autobusi. Do kraja godine to će se regulirati. Država će s HŽ putničkim prijevozom potpisati ugovor na deset godina.

Neće Sisku, uvjeravaju mjerodavni, pobjeći ni toliko željena brza cestovna veza sa Zagrebom. Zbog nestašice novca autocesta je stala kod Lekenika, na 30-ak kilometra do Siska. Spas se traži u tzv. brzoj cesti, za koju se može dobiti i europski novac.

I tu ulaganjima nije kraj. U sisačkom brodocentru porinut je novi brod za obilježavanje i nadzor vodenog puta. Većina naših brodova za taj posao starija je od 30 godina, pa su riječki brodari jedva dočekali ovaj trenutak.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik